داشتن رابطه جنسي با حضور نوزاد!

سايت همسريابي نازيار,سايت همسريابي لاو ايران

داشتن رابطه جنسي با حضور نوزاد!

۳ بازديد

داشتن رابطه جنسي با حضور نوزاد!



رابطه جنسي,رابطه جنسي در حضور بچه ها,رابطه جنسي در حضور نوزاد

داشتن رابطه جنسي در حضور نوزاد بر روان او تاثير مي گذارد

 

در حضور نوزاد رابطه جنسي برقرار نكنيد!
رابطه­ جنسي پدر و مادرهايي كه بچه ­هايشان را كنار خودشان مي ­خوابانند معمولا دچار اختلال مي­ شود و آنها سردرگم هستند كه چطور بايد اين مسئله را حل كنند. گاهي اوقات پدر و مادرها در اين بين ضربه مي خورند و بيشتر مواقع مراقبت جنسي كودك به خطر مي ­افتد. دكتر شيخ الاسلامي در اين باره توضيح مي‌دهد.

 

پدر و مادرهايي كه بچه‌هاي كوچك­شان را كنار خودشان مي‌خوابانند از نظر رابطه جنسي دچار اختلال مي‌شوند؟
بله اما اين اختلال فقط متوجه مادر و پدر نيست، در بسياري از مواقع كودكان هم زماني كه بزرگتر مي­ شوند با مشكلاتي دست و پنجه نرم مي­ كنند. معمولا زن و شوهرها زماني كه ازدواج مي­ كنند و تا وقتي كه فرزندي ندارد با فراغ بال هر زمان كه دوست داشته باشند رابطه جنسي برقرار مي ­كنند و تولد فرزند آنها را دچار سردرگمي مي ­كند و گاهي اوقات آنقدر دچار استرس مي ­شوند كه ممكن است رابطه زناشويي ­شان به خطر بيفتد.

 

از چه زماني بايد اتاق خواب كودك را جدا كرد؟
بچه از حدود يك و نيم سالگي مي تواند در اتاق خواب خودش بخوابد و اين نه تنها باعث مي ­شود پدر و مادر خلوت خودشان را داشته باشند بلكه تاثيرات خوبي روي رشد كودك دارد و به او احساس استقلال مي­دهد. اگر بچه به اتاق خودش عادت كند، پدر و مادر مي­توانند در ساعات استراحت­شان بدون وجود مشكلي رابطه جنسي داشته باشند و در كنار هم وقت بگذرانند.

 

رابطه جنسي در حضور بچه ها,رابطه جنسي,رابطه جنسي در حضور نوزاد

 بهتر است همسران رابطه جنسي را به وقتي موكول كنند كه كودك خواب است

 

بعضي ها فكر مي­كنند نوزادان متوجه­ چيزي نمي­ شوند و به همين دليل رابطه­ جنسي شان را جلوي چشم نوزاد انجام مي­ دهند؟ نظرتان در اين خصوص چيست؟
متاسفانه گاهي اوقات والدين با اين تفكر كه فرزندشان چيزي نمي­فهمد و نوزاد است جلوي چشمان او با هم نزديكي و رابطه­ جنسي برقرار مي­كنند در حاليكه نوزادان حتي وقتي نمي­توانند صحبت كنند، حافظه­ به شدت قوي اي دارند و همه تصاوير را در ذهن­شان ضبط مي­كنند و حتي ممكن است فكر كنند پدرشان در حال كتك زدن و ناراحت كردن مادرشان است و اين علاوه بر تاثير رابطه­ جنسي بر روان كودك، باعث مي­شود او از پدر هم كينه به دل بگيرد.

 

والدين چطور بايد برنامه­ رابطه­ جنسي شان را تنظيم كنند تا براي كودك مشكلي پيش نيايد؟
آنها بايد ساعاتي كه قرار است رابطه جنسي داشته باشند را به وقتي موكول كنند كه كودك خواب است يا در خانه نيست. حتي مي توان رابطه­ ي جنسي را از شب به صبح و زماني كه كودك خواب است موكول كرد. اگر سن بچه طوري باشد كه بتوان آن­را به كسي سپرد بهتر است در هفته براي يك ساعت اين كار را انجام داد تا والدين بدون استرس از بيدار شدن بچه رابطه ي جنسي‌شان را برقرار كنند.

 

تولد فرزند در زندگي مشترك چيزي است كه بايد زندگي را تكامل ببخشيد اما رفتار ناآگاهانه­ پدر و مادر گاهي اوقات باعث مي­شود زندگي و روابط جنسي شان با مشكلات جدي روبرو شود. به طور مثال گاهي اوقات زوجين به دليل همين هراس از ديده شدن در مقابل كودك مدام رابطه ­جنسي شان را به تعويق مي‌اندازند و همين مسئله رفته‌رفته باعث سردي در رابطه جنسي­ مي ­شود در حالي‌كه با يك برنامه‌ريزي ساده مي­ توان اين مشكل را حل كرد.

منبع: ninisite.com

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.